
Kampanjedesign
I forbindelse med Nannestadfestivalen 2025 videreførte Nannestad næringslivsforum kampanjen "Takk for at du handler lokalt", denne gangen som en fysisk handlegate med lokale utstillere, samlet under budskapet "Du valgte lokalt".
Arbeid:
Grafisk design / Illustrasjon / Sosiale medier
Kunde:
Nannestad næringslivsforum

Bakgrunn
Nannestad næringslivsforum arrangerte et event i anledningen Nannestadfestivalen 2025. Konseptet var en videreføring av kampanjen "Takk for at du handler lokalt", en kampanje NNF kjørte våren 2025 for å styrke nettverket i det lokale næringslivet og engasjere lokalsamfunnet og inspirere til mer lokal handel. Under Nannestadfestivalen arrangerte NNF en handlegate med lokale utstillere, under banneren "Du valgte lokalt".
RåW studio utviklet konsept og idé sammen med I.O. Pedersen for Nannestad næringslivsforum.

No items found.
Løsning
I tillegg til bannere og stickers som var en del av materialpakken, laget vi:
- Tavle med kart over Nannestad med illustrasjoner som kunne festes på kartet.
- Fotovegg med hull - en morsom raritet for barna
- Tavler med "fun facts" og morsomme fakta om Nannestad


No items found.